Tjohej! ;)

(hej alla!
Jag är fortfarande ledsen  för att jag inte kan skriva varje dag...

Vet ni vad alicia gjorde igår? Hon svalde sin mobil!  Ne, det såg bara ut som det men hon höll den bara i munnen.
Just nu siter jag framför mamma´s dator och bloggar lite å kollar på facebook, men jag måste alldeles strax gå och äta, jag har teater idag... Just nu tycker inte jag att det är så specielt kul på teatern... De roliga kompisarnahar ju slutat... Micke sa att han är ju fortfarand där, dåkan jag reta honom! hihi!
men jag längtar till efter teatern, för då får jag komma hem till jätte goooooood mat! =P
Men nu ska jag gå och äta och jag hoppas att jag hiner skriva efter teatern (Börjar 16.30)
Hej då!! =)

Kommentarer
Postat av: *

sitter annars

2010-03-16 @ 15:51:10
URL/ Bloggadress: http://??

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0