2 dagar kvar....

Ja, det är bara 2 dar kvar tills jag ska till mormor i stockholm:D:D:love:
Idag började vi med ute gympa och jag frös typ ihjäl;(
Men jag fick gå upp till omklädningsrummet förs då fick jag se alla genom blöta komma in. haha:P
Och så fick klassen se på film, lyssna på lite historia, typ, och vänta på att få se en film F.O.U. (FörOrdsUngar).
Men det blev inte så, så vi fick gå hem:). Önskar bara att det varit Onsdag...:(
Ja, sen har jag typ bara latat mig:P
Imorgon måste jag packa väskan, för jag hinner inte det på onsdagen för vi ska typ åka direkt efter skolan (Som slutar 13.25).:P
Ja mer blir det inte idag...
Hej då!!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej gumman!

Oj jag längtar så mycket efter er tänk att i morgon är ni här hmmmmm va myssigt.

Kram på dig så säger du att mamma och Johan ska köra försiktigt att dom har dyrbra last.

2010-05-10 @ 21:13:21

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0