FREDAG!!<3

Godmorgon alla!
Nu är det äntligen fredag igen!:D
Jag skulle vara med Eloina idag, men jag vet inte om jag orkar det...
Jag vaknade klockan half 5 på natten såå jag är jätte trött...
Men jag måste hålla mig vaken tills skolan slutar idag halv 1;)
Just nu äter jag frukost, jätte gott! Karlssons Fyrkant med smör och marmelad!!!:)

Jag längtar till nästa vecka för då ska jag till mormor!! Jätte kul!!
Vi kanske ska på grönan, Nutur historiska museet!:D
När vi kanske ska på grönan såå ska Loise följa med:)

Modet idag blir något enkelt:
Jeansthigts: Kaphal
Vitt linne: Kaphal
Ljusgrönt linne: JC typ, vet inte
Glittrigt tröja: Kaphal

Väldigt mycke Kaphal idag:P

Jag ska skriva och kommer skriva senare
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hallå!

Jag längtar oxså till ni kommer även Louise gör det.

Nu är det nedräkning på även på resan hit. Ses snart.

Puss o kram

2010-05-07 @ 11:33:04
Postat av: Emelie

Hejsan tjejen! Hoppas att allt är bra med dig!! Vilken snygg frisyr du har!!!!!!! Massa kramar från Emelie

2010-05-09 @ 13:00:02

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0