Genrep+ Nya kläder!!!<3

Hejsan!!
Sara nesterud har en ny blogg. Gå in på denna länk för att komma till bloggen:
http://saracarolinnnesterud.blogg.se/?tmp=28131807

Genrep

Genrepet gick bra, det var roligt nu. Ännu roligare för mig som typ är besatt av dans:P

Dans kläderna är sådär alla andras ser så färgglada kläder och vi, Svart och Vitt...
Imorrn klockan 15.00 är det show. Vi ska vara där klockan 14.00;)

Min grupp nivå 1 är femtegruppen som ska dansa, sen kommer linn och tilda vet jag iaf;)

 

Nya kläder
Imorrn så ska jag ha på mig mina nya kläder:


Tröja- H&M
Jeanstights- H&M

Ska bli såå kul imorrn!! Jo jag har en ny vän Willma (Stavning)

Vi var med varandra nästan hela tiden:D

Jag hoppas att jag hinner skriva imorrn innan jag åker till OSD (Folketshus)

Hejdå!!<3:love:


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0