Hemma igen....

Hej!
har precis kommit hem från ett matte prov och jag hade inte pluggat ett dugg:(
Men det gick nog bra iaf för provet var ju så lätt!!!:D
Ja men idag har klassen varit på Jämtlandslänsbibliotek i stan och jag fick ett bibliotekskort. jag har en bild på det men den får ni se sen (De som inte har sett det kortet förut)...
Jag lånade en bok som heter "Visst spökar det" och jag gillar ju spöken så.... ja jag lånade den.
Det som fastnade var de 2 första raderna på baksidan ell. 2 första personerna:
Fillipa, som tillbringar sommarveckor hos sin moster Stella. I hennes rosa hus vågar ingen annan bo. Varför? Och vem är den sorgsna kvinnan på hennes halvfärdiga tavla?
va vad tycker ni om det?? här kommer den andra:
Alice, som åker hiss upp till vinden med en kartong som innehåller pappas gamla pärmar. Genom hiss gallret ser Alice någon som liknar pappa. Men det är inte möjligt. Pappa sitter ju i fängelse. Så- Vem är mannen i trappuppgången?
Så visst spökar det!
Det fick mej låckad att läsa det;)
ja nu ska jag äta
hejdå!!:love::love:

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0