Home again!!!<3

Tja bloggen!
Det gick jätte bra på showen;)
Samma sak imorrn:D Det var riktigt riktigt kul!!!
Jag var jätte nervös och när jag var på sen var jag inte nervös längre, bra va??
Sen hade vi ju 2 timmar kvar så jag var med Wilma, Jenifer(Stavning) och Michelle

Det var rolig i början med för jag och Wilma tog typ en timme på oss för att sminka oss:P:P:love:

Sen så var det inte så mycket mer

När jag kom hem typ dog jag på soffan, sen ät jag toast, tittade på Camp Rock och hamnade framför datorn:P

Nu tittar jag på en knäpp gubbe på tv:n XD
Önska mig lyckatill på dansen!!!:love:

Hej då!!:love::love::love:


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0