Måndag imorgon...:'(

Hej!
jag vet att jag inte har skrivit på ett tag...;(
I fredags var jag med Eliona igen... Vi gjorde inte så mycke, förutom att hoppa studsmatta och vara på datorn:D
Sen resten av helgen har jag varit med jenny och alexandra, mest Jenny:P
Hon sov över här och då vart vi tvungen att åka till valla. Jenny hade cykel så jag fick låna mammas cykel:D
När vi cyklade dit så träffade vi på en jätte vacker bäck. Vi stannade där och tog typ 500 bilder. samma sak idag:P
Men innan vi kunde åka till Jennys pappa så åkte vi till Vallhalla och köpte godis (Lördags).:P

Och idag var vi där i typ en och en halv timme:D

Här kommer lite bilder jag tog:love::






Så det var bilder:)
Imorgon har vi glosor i både engelska och spanska och jag har inte pluggat ett skvatt:(
Man får hoppas att jag klarar det;)
Hej då!!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0