Stockholm!!<3

Hejsan svejsan!!
Att gå tillbaka till skolan är inte så kul nu när jag haft det såå bra i stockholm...:(
I skolan orkade jag knappt konsentrera mig, så det var väldigt jobbigt.
Under rasten var jag ute med Hanna, Molly och Linn (S), och spelade fotboll även om jag inte är så bra på det:P

Och då ös regnade det. Jag älskar regn, förutom när jag vill hoppa studsmatta...

Nog om idag...

 

Stockholm:
Jag, Alicia och Loise spelade in en film i små skogen, som jag kallar det. Haha;)
Den vart inte så bra men jag gillar den ändå.
Och i lördags var vi på Gröna lund. Det var typ en halv timmes vänte tid till allt efter klockan 2:(
Vi vann 2 stora priser, men mina bilder funkar inte så jag kan inte visa dom...:(
Det var en stor plopp och en stor Center:P mums!!
Sen gjorde vi en massa annat roligt som att hälsa på våra gamla dagis.
Konstigt nog kände en av dagis fröknarna igen mig:O

Medans mamma fortfarande var i stockholm (Innan Barcelona) så hälsade vi på stina och lina:D

De hade rensat ur sina gamla kläder och jag fick  de kläder som jag tyckte om;)

Och de har värdens sötaste hund:



Visst é han söt!!!<3
Idag efter skolan somnade jag på soffan för att jag vaknade 3 och somnade om 5.30:(
När jag vaknade var jag ännu mer trött än förut så jag satte mig vid datorn för att inte somna om;)
Så nu sitter jag och kollar kläningar till avslutningen på nätet:)
Mer blir det imorgon
Hejdå!!<3


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0