lite sent

Hej!
ja, jag vet att jag är lite sen med att blogga men aja, så är livet...:P:P:P:P
Skulle bara skriva en dagens lista:love:
Dagens mat: Tacos
Dagens dricka: Julmust
Dagens Outfit: ljusblåa Jeanstights från Cubus, turkost linne från Gina och en svart tröja från stina
Dagens roliga: Fotboll med Linnea Tängmark
Dagens tråkiga: Idrott i kärring backen
Dagens nyttiga: Sallad
Dagens Onyttiga: Allt möjligt:P:P
Dagens låt: Energic
Dagens artist: BoA
BoA är min favorit artist just nu, har hennes skiva;)
Hä får ni en bild på henne, jag tycker att hon är jätte fin;):D
Här kommer också musik videon till låten energic av henne

Puss o godnatt:love:

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0