Onsdag 17/11-10 (my´s födelsedag, grattis)

Klicka på länken: Tuggummin.se

Idag har det inte hänt så mkt, det gamla vanliga typ,
8.30 - 8.50 Samling
8.50 - 9.00 Rast
9.00 - 11.00 Engelska (film : Alice in Wonderland, vi fick rast mitt i lektionen också)
11.00 - 12.00 Lunch (idag blev det: Baconsås och spagetti, ganska så gott)
12.00 - 13.00 Klassråd (en sak vi tog upp på klassrådet, vi ska få sofforna tillbaka!!!!:D:D:D)
13.00 - 14.30 Matte, jag jobbade typ 12 uppgifter sen satt jag och miloo och pratade ;):P:P:P)
14.30 - 14.45 Skriv i vittraboken
ja och sen fick vi faktiskt sluta, tack snälla birgitta!!!:love:
Birgitta är våran syslöjds lärare, hon hade oss i matte idag :P
L-O var sjuk;);) hehe:D:D:D
jo en sak till
Idag alldeles nyss var jag på kalas hos min lilla kusin, hon fyller 4 år idag:)
Grattis My!!:love:
inte så mkt mer att skriva om nu, så vi ses imorrn ;)
PussPuss:love:hejdå:love:

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0