Hem

Äntligen hemma!:love:
Projektet gick bra, vi fick gå till alla såna här partier på torget och prata med dom:P
det tog ca en timme att gå till alla partie-hus;):P
hos CenterPartiet fick alla på vittra skolan godis:P Gott
det var såhär lakris och hallon smak på det:P
Förutom det har vi fått våra inlogg;) då kan vi vara på datorn när vi vill, men på lektionerna får vi inte bara om vi måste, så på rasterna får vi spela spel, blogga elr. vad vi nu vill:P
Och va har haft matte-diagnos idag me:mad: Det var inte så svårt men jag hatar matte:mad:
sen så har vi inte gjort så mkt mer:P
Just nu lyssnar jag bara på musik...
Jag undrar fortfarande varför ingen kommenterar längre;(;(
aja...:love:
hejdå:love:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag undrar bara vart du gör dina header

Dom är jätte fina!

Är det nått gratis eller som kostar pengar?

2010-09-01 @ 18:27:55
Postat av: Mormor

Hej snälla söta!

Jag brukar skriva komentarer men jag ser inte dom!



Puss o kramen

2010-09-02 @ 11:57:32

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0