Hemuppgift

Hejsan alla...
sitter och försöker göra klart min hemmauppgift men det går inte så bra;(
Jag ska skriva minst 2 bra saker med partierna och sen motivera varför jag tycker dom är bra:S:S:S
Hittills har jag bara gjort CenterPartiet och snart har jag gjort SocialDemokraterna
FolkPartiets sida står det typ inget om vad dom fokuserar på, jag har bara hittat att dom vill göra fler fritits gårdar för ungdomarna och barnen typ:S:P
CenterPartiet
SocialDemokraterna
Moderaterna
VänsterPartiet
Miljöpartiet
var det alla?? elr.?
Det var alla som var på torget:P:P
aja, ska fortsätta nu
och en sak till, jag tror att jag ska byta stil på min blogg:P
typ lite mörkare för att det är höst:love: lite lila kanske...?
Puss o hej:love::love::love::love::love:

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0