Lit´s Camping ;P

Japp... här kommer lite om lits camping, och lite efter
Jag tog en massa onödiga bilder, men bra med:P
Våran stuga, 908, var skit liten men alla tjejerna fick plats iaf;)
2 såvrum, en med dubbelsäng och liten säng över, en med bara våningssäng, där sov jag och Miloo
sen vardagsrum och kök i ett:P
I vardagsrummet sov Linnéa I och kinke (Kristina) i rummet med dubbel säng låg Linnéa T, Ida och Matilda
7 tjejer i en stuga elr. alla tjejerna i klassen:P
Eftersom att vi är så få tjejer i klassen är alla tjejer i klassen typ best friends:P
Aktiviteter vi gjorde:
1. Paddla Kanot
Lilla söta Linnéa (I)
Där är Janne och Hasse (Lärare)
Inga mer bilder från Kanoten
2. Göra en tavla av grenar och saker från skogen:P
Det var inte så kul... jag blåste såpbubblor istället:P:P:P:P
3:e och sista. Tipsrunda
Skit trååååååååkkkkkkiiiiiigggt!!!!!!!!!!!
Vi kunde inte ens göra klart den för vi hittade inte den fjärde frågan med uppgift på;(;(;(
På kvällen hade vi inte så kul, för alla utom jag ida och linnéa t var på festen elr. hos killarna:mad:
Men sen kom tjejerna hem då såg vi på en as bra film: Forest Gump
Är det någon som har sett den????????
Om ni har det, Tyckte ni att den var bra elr. dålig?????:love:
Här kommer lite mer bilder:
Juste, det bodde får utanför oss, så dom fick vi mata med gräss, och lite skinka:P:P:P
Där har vi skinkan:P
Kolla vad fin vi gjorde Linnéa
Alla bilderna från campingen
När vi åkte hem hade jag lite otur
hade inga hem-nycklar med mig;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(
Vart utestängd;(;(;(;(;(;(;(
Stackars mig
Men då fick jag tid att ta lite bilder på gården
Svamp..........
alla bilder
God Natt;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0