Äntligen helg!!!<3

Ja nu är det äntligen helg!!:love:
jag glömde och orkade inte blogga igår men det går ju lika bra att blogga nu;)
Jag har nu insett att jag gillar ett band och 2 artister ;)
Jag älskar:
*Meg och Dia - Monster
och
*Skillet
Album:
Comatose
Awake
och jag älskar photoshop
här kan jag visa er lite tecknade bilder jag har ritat;):):D
P.S
Jag är lite inne på blod och mord just nu
men jag mördar inte jag lovar!!!!!!!!:love:
Den här är egentligen till Mamma;)
Dom var inte enkla att rita:(
Men aja, kommentera vad ni tycker;)
Nu till festen förra lördag - Söndag:)
Den var jätte rolig och nu ska jag ladda upp bilder
Snyggingar;)
Bara Jenny kollade in i kameran:P
Finaste... NOT!!!!:love:
Hopp i mini kjol:P
Aja vågar inte lägga upp fler då kommer Jenny och Alexandra döda mig:P
Ska nog sova nu
God natt;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0