Inget nytt...

Hej!<3
har inte precis något nytt att skriva om
jag har varit hod Jenny elr. jag är där nu jag och alexandra har sovit över hos henne
Det var roligt igår och idag mest igår
och nu önskar jag att helgen inte var slut!!!!!!:)
och jag har nu tagit reda på att jag älskar att ha mitt hår vågit... har inte testat lockigt än;)
Simma
Jag fick bästa tid på mitt hit i en tränings tävling i brunflo förra v.
Jag kom först på fjäril och krål;):)
Jenny´s katter
har blivit jätte stora jag kände knappt igen dom när jag kom igår
jag trodde att kotte var lill misse:P
men aja
Kvällen:
Igår var as rolig vi skrattade så det lät som att vi var fulla;):P:D
Det var roligt. fast jag fick stå på en stol och säga kuckelikuu! och flaxa med armarna-.-
och vi var ute i snön i typ kortkort kjol och mini tröja och fotade
det var så j***a varmt inne. det är det nu också
ska se om jenny också vill ut;)
Lill Misse
Åt en gurka idag, hon tog den från min macka och muff åt typ upp min macka elr. mest vitlökssåsen
Nu ska jag och jenny hitta på nått.
Puss o Hej :love::love:

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0