Skriver om vad som har hänt

Heeeeej:love:
det här inlägget skulle jag ha lagt up tidigare men,
Jag är ledsen att jag inte skriver så mkt men jag hinner inte skriva så mkt heller
Igår glömde jag för jag tittade på "elfen lied" det är som en manga serie men den är faktiskt bra
bara lite blodig ;):P här kommer lite bilder från det:
Lucy är min favorit karaktär;)
Lucy som barn
men á nog om det
Igår var jag på stan och köpte lite grejer
Ett halsband från Ur&penn 30:-
ritblock och några pennor akademi bokhaldeln
block: 39:-
pennor: 10:- st
och nu kommer lite grejer jag har ritat:
Och jag kommer typ inte kunna simma på måndag
för jag har gjort illa foten, jag kan knappt gå på den, så ont har jag
jag slog i elementet på skolan ;(
Dagens outfit:
Vitt linne: Gina 99:-
Rosa tröja: Gina 99:-
Tights: H&M 99:-
Halsband: Ur&Penn 30:-
Jag kanske skriver imorrn
hejdå;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0