Bussar :(

Hejsan!
Jag bloggar inte så offta kanske ni har märkt
men det är för att jag inte riktigt har något att skriva om :(
Nu ska jag berätta för er vad mitt schema för en vecka é (Min fritid)
Jag lånade mammas Paint :P
Måndag: Simma 17.00 - 18.30 på storsjöbadet
Tisdag: Dansa (från vecka 5) 16.30 - 17.30 + Skidor på måns skidskola ;)
Onsdag: Simma (i brunflo) 17.00 - 18.30
Torsdag: Simma (östbergs badet) 18.00 - 19.00 då kan jag ju gå hem ;)
Fredag, lördag och söndag gör jag ingenting

Jag har just nu inget mer att säga förutom...
Snääääällla kan någon hjälpa mig med bussen??!!!
Om jag inte följer Linnéa hem imorrn måste jag ta bussen till brunflo och jag vet inte vilken buss jag kan ta till brunflobadet till kl. 17.00 imorrn ;(;(;(;(;(
Snällla hjälp mig;(;(:D

Nu var det nog inget mer jag hoppas att jag kommer ihåg att skriva imorrn:D
Puss Puss hej:love:
Syns kanske imorrn;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0