Ny färg....

Hejsan!
Javet att jag är en ganska dålig bloggare
men här är jag;)
Ni vet säkert inte att jag har ett jobb elr. vet ni??
Men här kommer 2 bilder jag tog på jobbet
5 5 kilos korgar redo att packas med frukt
Jobbet är jätte roligt och enkelt
jag får en bunt med papper med företag elr. en persons namn och så ska jag leta efter korgen med samma namn och storlek på korgen som dom har beställt
och nu kommer lite bilder på mitt nymöblerade rum
och här kommer lilla jag just för stunden (Just nu)
jag håller på att färga håret igen
och ni ser vilken färg det blir :P
Jag skriver sen när jag sköjlt och torkat håret
Puss o hej:love:

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0