Sover inte..............................

nepp ska nog ta och släcka lampan snart ;P
Men jag kan inte sova!!!!
LÄSKIGGGG SAK!!!!!!!!!
Det känns som om det står en man i min dörr!!!!!!
Allt känns läskigt just nu....

Biiiiiiiooooooooooooooo!!!!!!!!
Jag och jenny såg på bio igår
Vi såg Narnia
och idag ska jag och jenny se på Harry Potter (Alexandra kanske ska med)
och innan bion åt vi på Mc Donalds och Gouter
Gouter har världens godaste mackor!!:love:
I:love:gouter
och I :love: Photoshop!! Jag har gjort lite bilder där
ni kan få se en bild elr. 2
Dom flesta är samma tjejer elr. alla bilder är samma tjejer på
Vad tycker ni om bilderna???
aja måste sova nu så jag inte sover hela dan idag (04.20)
Puss o hej

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0